Informacja
o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych
ARCHIWA: Archiwum zakładowe
Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej:
1.Rejestr wniosków o pozwolenie na budowę/rozbiórkę
2.Rejestr pozwoleń na budowę/rozbiórkę
3.Rejestr zgłoszeń o zamiarze budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę
4.Rejestr wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
5.Rejestr decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Wydział Komunikacji i Transportu:
1.Rejestr wniosków i wydanych zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne
2.Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie krajowego drogowego transportu osób
3.Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie krajowego drogowego transportu rzeczy
4.Rejestr zezwoleń na krajowych transport osób
5.Rejestr wniosków i licencji na pośrednictwo przy przewozie rzeczy
6.Rejestr wysłanych zawiadomień o rejestracji pojazdu
7.Wykaz tablic rejestracyjnych
8.Wykaz dokumentów komunikacyjnych
9.Wykaz znaków legalizacyjnych i nalepek kontrolnych
10.Rejestr pojazdów
11.Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
12.Rejestr nadanych numerów identyfikacyjnych
13.Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów
14.Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców
15.Ewidencja właścicieli pojazdów
16.Ewidencja kierowców, w tym kierowców mających zakaz prowadzenia pojazdów
17.Ewidencja diagnostów
18.Ewidencja instruktorów nauki jazdy
19.Ewidencja przewoźników drogowych
Wydział Oświaty i Funduszy Unijnych:
1.Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
Zespół ds. Promocji, Kultury i Sportu
1.Ewidencja uczniowskich klubów sportowych
2.Ewidencja klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
3.Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Wydział Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego:
1.Ewidencja upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty
2.Rejestr uchwał Zarządu Powiatu
3.Rejestr skarg, wniosków
4.Ewidencja zwolnień lekarskich
5.Ewidencja delegacji służbowych
6.Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
7.Rejestr zarządzeń Starosty Opoczyńskiego
8.Rejestr petycji
9.Ewidencja porozumień dotyczących powierzenia zadań publicznych powiatu innym jednostkom samorządu
10.Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
1.Rejestr wydatków do kwoty 130.000 zł netto oraz rejestr zawartych umów do 130.000 zł netto
2.Rejest umów związanych z zamówieniami publicznymi
Inspektor Ochrony Danych
1.Rejestry zbiorów danych osobowych
Biuro Rady:
1.Ewidencja uchwał Rady Powiatu
2.Ewidencja wniosków radnych Rady Powiatu
3.Ewidencja wniosków komisji Rady Powiatu
Wydział Ochrony Środowiska, Zdrowia i Osób Niepełnosprawnych:
1.Rejestr kart wędkarskich
2.Rejestr sprzętu pływającego
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:
1.Rejestr wniosków o udostępnienie materiałów zasobu
2.Rejestr prac geodezyjnych i kartograficznych
3.Ewidencja materiałów zasobu
4.Baza danych szczegółowych osnów geodezyjnych
5.Rejestr wniosków o skoordynowanie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu na naradzie koordynacyjnej
6.Rejestr ewidencji gruntów, budynków i lokali
7.Rejestr cen nieruchomości
Informacje z rejestrów prowadzonych w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami udzielane są na podstawie przepisów odrębnych (szczegółowe informacje opisane są w Kartach usług opracowanych przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, które udostępnione są w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego oraz na stronie internetowej Powiatu).
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonym w rejestrze publicznym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 29) dane zgromadzone w rejestrze udostępnia się podmiotom – podmiotowi publicznemu albo podmiotowi niebędącemu podmiotem publicznym, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny ich realizacji na ich wniosek złożony w formie pisemnej albo elektronicznej.
Dane zgromadzone w rejestrze udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie prowadzony jest rejestr. W przypadku gdy przepisy, na podstawie których prowadzony jest rejestr, nie określają terminu udostępniania danych, dane udostępnia się nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia wniosku. Dane udostępniane są w formacie PDF lub w formacie obsługiwanym przez programy dziedzinowe.