STAROSTA OPOCZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor
w Zespole ds. Ewidencji Gruntów i Budynków
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Opocznie (26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
- Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii; geodezja i gospodarka nieruchomościami; gospodarka przestrzenna.
b) Obywatelstwo polskie.
c) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
d) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e) Nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych.
b) Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
c) Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
d) Znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu.
e) Znajomość ustawy o samorządzie powiatowym.
f) Znajomość oprogramowania EWOPIS służącego do prowadzenia części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków.
g) Znajomość oprogramowania OŚRODEK, EWMAPA do prowadzenia pzgik.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków poprzez bieżące, terminowe wprowadzanie przydzielonych zmian w części opisowej operatu ewidencyjnego.
b) Zawiadamianie właściwych organów o dokonanych zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków.
c) Sporządzanie wypisów i wyrysów.
d) Sporządzanie historii wpisów w operacie ewidencyjnym.
e) Bieżąca obsługa klientów.
f) Przygotowywanie korespondencji wynikającej z toku prowadzonych spraw.
g) Przygotowywanie decyzji klasyfikacyjnych – prowadzenie postępowań administracyjnych z tego zakresu.
h) Prowadzenie sprawozdawczości.
i) Przeprowadzanie wizji na gruncie.
j) Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz modernizacyjnych, z zakresu ewidencji gruntów i budynków.
k) Prowadzenie rozpraw administracyjnych.
l) Przygotowywanie zleceń na wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków.
m) Udział w pracach komisji odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych/przedmiotu zamówienia.
n) Wydawanie zaświadczeń potwierdzających na podstawie opisowych danych ewidencji gruntów i budynków, posiadanie gospodarstwa rolnego.
o) Przygotowywanie umów dotyczących dostępu do e-usług przez Geoportal.
p) Udział w pracach Komisji w celu wyłączania materiałów zasobu oraz sposobu ich przekazywania do właściwych archiwów (zakładowych, państwowych).
q) Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Kierownika Zespołu ds. Ewidencji Gruntów i Budynków oraz Dyrektora Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) Praca w budynku Starostwa na I piętrze budynku w równoważnym systemie czasu pracy: poniedziałek, środa, czwartek od 730 do 1530; wtorek od 730 do 1630; w piątek od 730 do 1430.
b) Budynek posiada windę.
c) Praca przy komputerze.
d) Praca o charakterze administracyjno-biurowym.
e) Wynagrodzenie na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników w Starostwie Powiatowym w Opocznie.
5.Wymagane dokumenty:
a) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
b) List motywacyjny.
c) Dokument poświadczający wykształcenie (świadectwo szkolne lub dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
e) Podpisane oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
f) Podpisane oświadczenie dotyczące zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (załącznik nr 3 do ogłoszenia).
g) Podpisane pisemne oświadczenie o nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 4 do ogłoszenia).
h) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz stażu pracy, jeżeli są niezbędne do potwierdzenia wymaganych kwalifikacji.
i) Podpisane oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzaniu danych osobowych dla osób, które dołączą z własnej inicjatywy inne dane niż te wymienione w art. 221 Kodeksu pracy (załącznik nr 5 do ogłoszenia).
j) Podpisana klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (załącznik nr 6 do ogłoszenia).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Opocznie
ul. Kwiatowa 1a
26-300 Opoczno
lub składać osobiście do Biura Podawczego Starostwa w terminie do dnia 18 września 2023r. do godz. 1530 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Zespole ds. Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesłania aplikacji, termin uważa się za zachowany, jeżeli przesyłka wpłynie do Starostwa najpóźniej w ostatnim dniu wskazanego wyżej terminu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a.
W oryginale podpisał:
STAROSTA
Marcin Baranowski